سبد خرید

سبد خرید کلیه اقلام انتخاب شده توسط کاربر را نمایش می دهد، کاربر باید بمنظور تکمیل فرآیند درخواست استعلام قیمت بدین صورت عمل کند:

  1. کالاهای مورد نظر خود را که پیشتر به سبد خرید اضافه کرده است انتخاب نماید و به روی گزینه “ارسال درخواست” کلیک کند.
  2. در صفحه باز شده، فیلدهای مربوطه را به شکل زیر تکمیل کند:
  3. در فیلد “پروژه” آدرس محل پروژه را که پیشتر در قسمت پروژه های من وارد کرده است انتخاب کند(تعریف پروژه در ادامه همین سند در بخش پروژه های من به تفضیل شرح داده شده است)
  4. در فیلد “نحوه دریافت کالا” مشخص کند که قصد دارد کالای مورد نظر خود را درب انبار، در محل پروژه و یا در طبقات تحویل بگیرد.
  5. در قسمت “تخلیه بار”، کاربر مشخص می کند تخلیه بار با خریدار باشد و یا فروشنده.
  6. در فیلد “زمان تحویل کالا”، تاریخ و زمان مورد نظر خود جهت تحویل کالا را وارد می کند.
  7. در قسمت “مهلت پاسخگویی” کاربر مشخص می کند که تامین کنندگان  طی چه بازه زمانی می توانند به درخواست وی پاسخ دهند، شایان ذکر است که پس از گذشت این زمان درخواست استعلام قسمت کاربر برای تامین کنندگان قابل مشاهده نخواهد بود.
  8. در پایان کاربر با انتخاب گزینه ارسال درخواست فرآیند درخواست استعلام قیمت را تکمیل کرده و سیستم با ارائه پیام، ارسال موفقیت آمیز درخواست را به اصلاع کاربر می رساند.

نکته1: کاربر می تواند با کلیک به روی گزینه “خانه” به صفحه اصلی نرم افزار برگردد، همچنین با کلیک به روی گزینه “بازگشت” پنجره قبلی بارگذاری می شود.

نکته2: کاربر در سبد خرید می تواند با کلیک به روی گزینه “ویرایش” اصلاحات مورد نظر خود را درباره کالای انتخابی اعمال کند، همچنین با انتخاب گزینه “حذف” کالای مورد نظر را از سبد خرید کاربر حذف می گردد.

نکته3: کاربر با کلیک به روی گزینه + مستقیما به صفحه “لیست مصالح” برمی گردد و می تواند کالای جدیدی را به سبد خرید خود اضافه کند.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
ورود به پنل کاربری وب سایت